http://bdta.pl/files/gimgs/th-61_bdta58.jpg
http://bdta.pl/files/gimgs/th-61_P1130706.jpg

BDTA LVIII / 24.01.2015 / C40 tape [50]
"Muzyka zawarta na kasecie pochodzi z pogranicza stanów skupienia, źródeł generowanych dżwięków i nastrojów. Chociaż co do tego ostatniego chyba się mylę - wskazówka nastroju tej płyty jest ciąży raczej w stronę "smutny" niż "wesoły". Odcienie tego smutku są jednak różne - jest smutek gniewny, jest smutek przemijania. Nie ma tu jednak miejsca na zabawę, częściej na cierpienie i gorycz. Płyta podzielona jest na 4 długaśne numery. Słuchając tej muzyki mam wrażenie jakbym słuchał radaru statku podwodnego jakiejś zaginionej cywilizacji, która wynurza się tylko po to, aby nas podrażnić i ponownie zatopić się w głębinie. Część dźwięków dochodzi jakby spod wody, cześć zaś unosi się gdzieś nad nią niczym wodna para. W zasadzie nie ma w tym dźwiękowym pejzażu lądu - czegoś, czego moglibyśmy się złapać, do czego moglibyśmy dryfować w nadziei na ocalenie życia. Jedynym punktem odniesienia jest parujący ocean i rytm dochodzący spod wody. Czasem w tym dryfowaniu, w tej agonii rozbitka słyszymy jakieś głosy, może to ląd, może to Afryka. Rozbrzmi czasem marimba, zadudni jakiś bęben. A może to nam tylko szczękają ze strachu zęby, może to tylko bije nasze serce.
Mirt wydobył z syntezatorów i nagrań terenowych prawdziwy skarb." - Maciej Wirmański / Kultura Staroci

Różowa kaseta wydana w nakładzie 50 egzemplarzy.

BDTA LVIII / 24.01.2015 / C40 tape [50]
Tomek Mirt: musician and graphic artist. Creates solo and in collaborations, member of Brasil and The Gallowbrothers Band (formerly One Inch of Shadow). With both bands recorded CDs on labels like Last Visible Dog, Nefryt, MonotypeRec and placed a lot of tracks on compilations all around the world. His solo music is sometimes quieter than field recordings, which he likes to use. Sometimes repetitive but it can also be characterized by subcutaneous rapacity. He prefers analog electronics, prepared trumpet and guitar as well as field recordings and palette of ethnic and self-made instruments. All of Mirt's recordings are made without use of computer, without edits on analog tape only. This way excludes the wide interference in recorded material. It causes the greater concentration on work.

Afrikanische Volker is his newest release, four track EP limited to 50 pcs and released on beautiful "baby pink" tapes.